maandag 13 mei 2013

Bento en zijn birds!


pentekening/aquarel op papier

Op mijn privé Facebookpagina plaatste ik afgelopen week deze foto met: tel het juiste aantal poezen en ik maak een tekening met onderwerp naar keuze voor het eerste goede (of meest originele) antwoord. 'Dutch Bird' Beatrijs won en wilde graag een tekening met haar teckel Bento in de hoofdrol. Hierboven het resultaat: Bento is dol op het slopen van zijn speeltjes...

Wil je ook kans maken op een online tekening met een onderwerp naar jouw keuze? Like Ik ben Poeslief op Facebook en tel het aantal kippen in de stapel. Het eerste goede antwoord beloon ik met een online tekening met onderwerp naar keuze.

Groetjes,
Ingebritt ter Veld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pin it